Deel dit artikel
-

MyOrder ontwikkelt loyaliteitsprogramma voor Hengelo

MyOrder ontwikkelt een loyaliteitsprogramma voor het winkelcentrum van Hengelo. De stad probeert winkelend publiek dat vaak naar Enschede uitwijkt weer terug te krijgen. Een app moet daarbij helpen.

Met de My Order app kunnen bezoekers in Hengelo parkeren. Daarvoor moeten ze wel gewoon betalen, maar ze krijgen er punten voor terug die ze meteen kunnen besteden aan bijvoorbeeld koffie op een broodje. Ook kunnen punten worden verzameld via aankopen in winkels.

“We richten ons steeds meer op pijnpunten in de offline wereld,” vertelde oprichter Thomas Brinkman van MyOrder vanmiddag op Mobile Convention Amsterdam.

Een ander voorbeeld zij de Tamoil tankstations. Bij de ruim 200 tankstations kan men de brandstof voortaan betalen met de smartphone. Voor onbemande tankstations is het vaak onduidelijk wie de klanten zijn. Met de pintransacties kan men niet uit de voeten. Maar wel met de app.

De Rabo dochter fungeert volgens Brinkman steeds meer als een betaalplatform voor meerdere partijen, zoals retailers. “Bedrijven komen op ons af omdat we een infrastructuur hebben die voor bredere doeleinden kan worden gebruikt en geïntegreerd kan worden met bestaande oplossingen.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond