Deel dit artikel
-

Native platform PowerLinks nu met in-app inkoop

PowerLinks, het geautomatiseerde native advertising-platform, breidt uit met in-app-inkoopmogelijkheden voor DSP- en Exchange-platformen. Dit na de ratificatie van de nieuwe IAB OpenRTB 2.3-normen voor aanpasbare native advertenties.

PowerLinks introduceert gelijktijdig volledige ondersteuning van de nieuwe OpenRTB-normen voor native advertising zodat huidige en toekomstige versies voldoen aan deze normen voor het kopen en verkopen van native ads.

In Nederland heeft het Amsterdamse EEZY, dat digitale advertentiecampagnes beheert voor onder meer Zwitserleven, Brand New Day, OHRA, Van Gansewinkel en Salland, de exclusieve rechten van het Londense native advertising platform, zodat de nieuwe uitbreidingen ook meteen hier verkrijgbaar zijn.

Het platform onderscheidt zich doordat banner advertenties zijn ‘verstopt’ onder gekleurde links in bestaande artikelen. Deze gekleurde links zijn feitelijk sleutelwoorden waar een adverteerder op kan bieden, zoals bij Google AdWords. De advertenties komen tevoorschijn als gebruikers er met de muis op klikken.

Voor de lancering van de eerste in-app ads is PowerLinks samen gaan werken met partner PubMatic om geautomatiseerde reclame-strategieën voor uitgevers mogelijk te maken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond