Nederlands bedrijf start advertentienetwerk met pizzeria’s

Het zal ongetwijfeld al eens bedacht zijn, maar Nederlandse bedrijfje Pizzaboxads ziet advertentiemogelijkheden op pizzadozen. Kleinere pizzeria’s krijgen kosteloos pizzadozen geleverd die zijn betaald door adverteerders.

Met 127 aangesloten pizzeria’s claimt Pizzaboxads een landelijke bereik van ongeveer 200.000 dozen per maand.

Adverteerders kunnen voor 12.000 euro een proefcampagne starten voor een bereik van 20.000 pizzadozen. Targetten op Randstad of provincie is mogelijk en campagnes zijn binnen zes weken uit te rollen.

Dozen kunnen de vorm krijgen van frisbee-doos tot VR-bril, of worden gecombineerd met augmented reality, QR-codes en consumentencreaties.

6 Reacties

”Adverteerders kunnen voor 12.000 euro een proefcampagne starten voor een bereik van 20.000 pizzadozen”.

Tja.. wie gaat dat nou doen voor dat geld en slechts 20.000 bereik..

Ik vind het geniaal. Kosten inderdaad nu nog duur, maar zie zo veel potentie.

Hoop dat het ze lukt.

Mooi Bericht Leonard.

Hoop ook dat je bedrijf (je bent tenslotte nde Co-founder) het gaat redden!

Succes!

“Binnen zes weken uitrolbaar”.

Denk toch dat ieder ander (offline) mediumtype veel sneller te regelen is. Denk dat je op deze manier het momentum verliest.

Ik geloof hier wel in. Bij JustEat hebben we dit ook gedaan en het kan werken als de prijs en logistiek op orde is.

Interessant punt is dat de doos minimaal 5 minuten op tafel staat.

Haha een CPM van 600 euro, succes heren 🙂

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug