Deel dit artikel
-

Nederlands DataFeedWatch in Amerikaanse handen

DataFeedWatch valt in handen van het Amerikaanse bedrijf Cart.com. Met de acquisitie krijgt dat een voet aan de grond op de Europese markt.

Hoeveel geld met de transactie gemoeid is, houden de partijen voor zich.

Het bedrijf van CEO Jacques van der Wilt is een specialist in datafeeds. Winkels, merken en fabrikanten leveren datafeeds met productinformatie en DataFeedWatch zorgt er vervolgens voor dat die informatie op productpagina’s van webwinkels en marktplaatsen terecht komt.

DataFeedWatch verbindt 17.000 webshops met meer dan digitale winkelkanalen in zestig landen.

Cart.com haalde onlangs nog 240 miljoen venturecapital en schuldpapier op om zijn groeiplannen mee te financieren. In de afgelopen weken kocht het reeds SellerActive, FBFlurry en 180Commerce.

Foto: Shiva Shenoy (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond