Deel dit artikel
-

NERF en Dept lanceren nieuwste campagne

NERF, Dept en Fantube hebben de krachten gebundeld voor een nieuwe merkcampagne. Hiermee willen ze jongeren aansporen om hun virtuele gaming gear vaker in te ruilen voor een game in de echte wereld. Onder meer worden bekende game-influencers ingezet.

De campagne startte met een GIF-shoot waarbij de influencers hun eigen GIF-stickers ontwikkelden. Ook kregen zij hun persoonlijke NERF merchandise mee. Elke influencer deelde een kick-off video waarin ze hun volgers de kans gaven om een plekje te bemachtigen in de real-life Battle Royale, een populaire game-modus waarin vele spelers het tegen elkaar opnemen tot er één iemand overblijft.

Klant: Hasbro
Verantwoordelijken bij klant: Yahn Boschma, Tim Maas
Bureau: Dept
Strategie & Creatie: Simon van Gorkum, Michael Maaskamp, Bruce de Kok
Productie Dept: Felice van Zuilen, Rosa Stamato
Account: Daan Hülsmann
Productiemaatschappij: Yung Film
Regie: Jonas Beck
Influencers: Roy Beszelsen (Royalistiq), Don de Jong, Quin van der Zeeuw, Dante Grootendorst (ClonnyGames)
Influencer agency: Fantube
Muziek: Wouter Hardy
Voice-over: Adje
VFX: Stolen Goods
Grading: Erik van den Heuvel @ De Grot

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond