Nieuws -
New York Times kijkt af bij Groupon, lanceert eigen initiatief

TimesLimited is het nieuwe initiatief van The New York Times, waarmee de uitgever tijdelijke exclusieve deals biedt. Eind maart moet het op Groupon lijkende TimesLimited live zijn. (meer…)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Niels Willems
Volgens mij gaat Groupon het nog best lastig krijgen met de kranten. Ook de Sweetdeal van Wegener lijkt me kansrijk. De mogelijkheden van (regionale) dagbladen om het te pushen via hun website en krant zijn groot. Daarnaast hebben ze al en boel advertentieverkopers rondlopen die de lokale horeca en ondernemers kennen.
Richard
Helemaal mee eens, elke willekeurig media concern met wel of geen niche doelgroep is in staat om het concept van group buying te lanceren…wellicht dat partnerships nog een positieve ontwikkeling zouden kunnen zijn voor partijen als groupon en groupdeal anders blijft het in NL mijn inziens een hype en geen trend..
Dit heeft mijn inziens te maken met de nederlandse cultuur hoe om te gaan met korting, wij gaan nooit massaal vooraf betalen voor korting, dit wordt ook bewezen door het feit dat groupon minder succesvol is in NL dan in andere EU landen..