Deel dit artikel
-

Nieuw design voor homepage Albert Heijn

Albert Heijn heeft zijn homepage in de Bonus-pagina in het nieuw gestoken om het gebruiksgemak te vergroten.

De nadruk komt hierdoor meer te liggen op winkelen en iets minder op inspiratie. Dat moet tot meer transacties en vollere boodschappenmandjes leiden.

Twinkle Magazine, dat de vernieuwing opmerkte, meldt ook dat AH.nl sinds kort met een nieuw CMS werkt: Bloomreach Experience Manager. De maker ervan omschrijft dat als ‘een CMS voor marketeers en ontwikkelaars’. Het publicatiesysteem kan ervoor zorgen dat iedere gebruiker een homepage op maat krijgt voorgeschoteld, gebaseerd op profielkennis van de shopper bij AH.

Deel dit bericht

1 Reactie

M. De Pooter

Mijne Dames /heren, In Terneuzen heeft er een poos terug een verbouwing plaats gevonden waar ik even op wil reageren, mijn vrouw is een geweldige A.H fan maar na de laatste verbouwing komt ze steeds mopperend terug het gaat vooral oven de gang paden die te smal zijn omdat je maar amper een vakkenvuller kan passeren , ik begrijp ook wel dat jullie zoveel mogelijk Artikelen willen verkopen maar het gaat wel ten koste van de ruimte.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond