Nieuw mediabureau Ari Ulfman geeft markt een opdoffer
De uurtje-factuurtje mentaliteit zorgt voor een goedgevulde portemonnee bij traditionele mediabureaus, maar de adverteerder krijgt niet waar hij voor betaalt. Mediaman Adri Ulfman begint met compagnon Michael Boevink een bureau dat zich laten betalen naar bewezen prestaties.
"Veel mediabureaus zijn urenfabrieken. Ze werken met zo veel mogelijk mensen met niet altijd de beste kwaliteit aan een project om hoge rekeningen te kunnen versturen. Adverteerders krijgen niet de kwaliteit waar ze voor betalen." Ulfman legt uit waar hij met zijn nieuwe marketingcommunicatiebedrijf Delivery on Demand een gat in de markt veronderstelt. De nieuwe onderneming formuleert mediastrategieën en planningen.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd