Deel dit artikel
-

Nieuw online testlab voor creatieven

Lukas van de Ven, creatief directeur van reclamebureau N=5, heeft het online testplatform Reclametest.nl opgezet. Daar kunnen strategen, creatieven, accountmensen en adverteerders reclame-uitingen testen.

In elke fase van het ontwikkelingsproces zijn er vragen. Begrijpen mensen wat je ze wilt vertellen? Vinden ze het leuk? Zitten we op de goede weg? Snappen ze de grap? Vinden mensen deze acteur leuk?

Op Reclametest.nl kunnen deze vragen aan zo’n 150 mensen worden voorgelegd. De antwoorden komen meteen binnen. Deze antwoorden kan de tester ook meteen bekijken op zijn persoonlijke test pagina. Reclametest.nl heeft een groep van 1000 respondenten klaar staan. Met verschillende leeftijden en achtergronden.

Lars Stoeltie en Jelle Munk zijn als internetspecialisten bij de lancering betrokken, meldt Adformatie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond