Deel dit artikel
-

Nieuwe baas voor Scoupy

Martijn Standaart start per 1 oktober als directeur van Scoupy, onderdeel van Sanoma Media Netherlands. Hij vervangt Maurits Priem. De verdere integratie van Scoupy en Sanoma ligt niet in zijn ambitie.

Standaart (45) heeft de laatste jaren gewerkt als commercieel directeur bij FC Utrecht waar hij verantwoordelijk was voor sales, marketing, data en e-commerce.

Langer geleden was hij Chief Commercial Officer bij Shopping Minds (2014-2016) en NRC Media (2010-2014). Voor NRC Media was hij jarenlang actief in diverse functies bij Reed Elsevier.

Via het platform worden door sponsors bepaalde producten gepromoot. Met een foto van de kassabon krijgt de consument binnen een dag (een deel van) zijn of haar aankoopbedrag teruggestort. Ook worden spaarpunten toegekend.

Standaard ziet veel mogelijkheden voor Scoupy. ‘De meeste FMCG-merken werken inmiddels met Scoupy samen. Ik heb de laatste jaren ervaren dat data hét verschil maakt.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond