Deel dit artikel
-

NRC Media biedt adverteerders inzicht in branches

Vanaf vandaag kunnen adverteerders op nrcmedia.nl gratis een vijftal whitepapers downloaden met gedetailleerde en vooral relevante informatie over hun branches.

Elk whitepaper (onder de noemer ‘Insight’) geeft interessante inzichten in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in een specifieke branche.

NRC Media stelt Insights beschikbaar voor de sectoren Financiële dienstverlening, Zakelijke dienstverlening, Kunst en Cultuur, Automotive en Consumentenelektronica, ICT & Telecom. Daarmee speelt de uitgever van NRC Handelsblad en nrc.next naar eigen zeggen in op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen.

Tegelijk met de introductie van de serie Insights start een opvallende campagne waarin NRC Media als kennispartner van adverteerders en mediabureaus wordt gepositioneerd.

De inhoud van de vijf Insights is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction, een onafhankelijk bureau voor onderzoek en strategieontwikkeling. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereiksonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey). Van iedere Insight wordt ook een infographic afgeleid, die via weblogs en social media verspreid gaat worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond