Deel dit artikel
-

NS vraagt twittervolgers advies voor social media-plan

NS heeft twintig van de volgers van het eigen Twitter-account uitgenodigd om na te denken over het crowdsourcen en verspreiden van informatie bij calamiteiten en oponthoud in het openbaar vervoer. (meer…)

Deel dit bericht

6 Reacties

Ronald van der Aart

Dus, crowdsourcen over crowdsourcen? Beetje meta, maar leuk….

K. de Groot

“Echte resultaten zijn er nog niet uit de brainstorm gekomen”. Joh. Daarvoor is het een brainstorm; de resultaten weet je pas achteraf als je haalbaarheid hebt getoetst.

Joep

De standaard hashtag is er toch al? #ns #fail

Maar ik vind het goed dat er over nagedacht wordt. Het eerste dat ik doe als de trein stilstaat, is op twitter zoeken naar info. Handig dat er een standaard voor komt

hidde tuinstra

@iwan, dus omdat KLM dat al een tijdje doet betekent dit dat ze het alleenrecht hebben op luisteren naar de doelgroep en hun betrekken bij de te varen koers? Ik begrijp niet zo goed waarom je dit er zo neerzet. Ik juich dit soort initiatieven namelijk enorm toe!

iwan van Geelen

@ Hidde, in z’n geheel niet een alleen recht… KLM is ook niet de eerste en ik juich met je mee 🙂 als mijn comment zo op je overkomt, sorry…. verder heb ik gaan geen vervelende dingen over NS gezegd…..

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond