Deel dit artikel
-

Polare gaat crosschannel met boekenapp

Tegelijk met de nieuwe naam Polare heeft Selexyz & DeSlegte in samenwerking met Mobile Strategy gelijk ook maar een iPhone-applicatie gelanceerd als onderdeel van haar nieuwe crosschannel winkelconcept. De app moet als navigatiemiddel gaan dienen voor het zoeken, vergelijken en kopen van boeken.

De app vormt een brug tussen online en offline. Polare wil hiermee op alle ‘touchpoints’ aanwezig zijn waar de klant actief is. Binnen de app kan men eenvoudig navigeren door de ‘verschillende werelden’ van Polare, elk aangeduid met een eigen herkenbare kleur. Deze werelden komen ook weer consistent terug in de Polare-winkels en -webshop.

De app biedt ook de mogelijkheid voor het scannen van boeken voor meer product- en prijsinformatie, het zoeken naar boeken (ook op basis van voorraad per vestiging), een store locator en een digitale variant van de wekelijkse folder (boekennieuws). Boeken kunnen direct mobiel worden afgerekend of op een verlanglijstje worden gezet om eventueel later te kopen. Binnen de app zijn ruim twee miljoen nieuwe en tweedehands boeken te vinden.

In juli volgt er een Androidversie van de app. Ter promotie van de app zullen er dit jaar speciale acties worden gelanceerd, zowel online als in de winkels. De functies van de app zullen op korte termijn verder worden uitgebreid, met een sterke focus op Loyalty.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond