Deel dit artikel
-

Reclamebureau They bankroet

Reclamebureau They heeft het faillissement aangevraagd. Het bankroet werd onvermijdelijk na het vertrek van grote opdrachtgevers Vodafone en Lidl, weet Adformatie.

They werd in 2005 opgericht door Roland van der Vorst, Patrick van der Gronde, Sander Bakker en Kim Dingler. Het bureau maakte bekroond werk voor onder meer KPN, Talpa, Vodafone, Coffee Company, Bostheater en Aegon.

Opvallend was de campagne voor Coffee Company. De Amsterdamse koffieketen had vestigingen geopend bij universiteiten, maar trok nauwelijks studenten. Van draadloos internet van de koffieschenker werd wel gebruik gemaakt. Dus veranderde They het selectiemenu voor draadloos internet. Als studenten het netwerk van CoffeeCompany zochten, verscheen op hun pc de mededeling ‘Heb je de brownies al geprobeerd?’ of ‘Bestel nog een koffie’.

Als gevolg van het faillissement moet Aegon naar een nieuwe partner omzien.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond