Deel dit artikel
-

Reclamepush nieuwe Sonytablet Xperia aanstaande

Sony staat op het punt een internationale reclamecampagne te beginnen om zijn nieuwe tablet de markt op te duwen.

McCann New York ontwikkelde de reclamespot die deze maand nog op televisie komt. Sony brengt daarin twee elementen naar voren: vermaak en communicatie via een apparaat voor onderweg en bij de tv.

De Xperia Tablet S werd vorige week tijdens elektronicabeurs IFA in Berlijn geïntroduceerd. Het Androidapparaat kost rond de vier honderd euro. Nederlandse webshops accepteren reeds voorinschrijvingen.

Tablets komen anders in de markt dan smartphones. Telefoons worden de markt ingeduwd via de retailkanalen van mobiele aanbieders. Die sim-behoefte ontbreekt bij tabletkopers, vanwaar tabletmakers andere marketingkanalen moeten inzetten, zoals de massamedia waar Sony voor kiest.

De Xperia Tablet S behoort tot de eerste generatie Androidtablets die functioneel en technisch de maat kunnen nemen met Apples iPad.

*) Video: recensie door Tweakers

Deel dit bericht

1 Reacties

Frank

Tja, die sim-behoefte ontbreekt ook bij Senseo kopers zodat koffiemachinemakers andere marketingkanalen moet inzetten (..?..)

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond