Deel dit artikel
-

RTB House claimt hogere CTR met Snippet Ads

Marketingbedrijf RTB House introduceert Snippet Ads voor ‘effectieve en dynamische advertenties’. De datagedreven oplossing is voor iedereen beschikbaar.

Snippet Ads-advertenties hebben de vorm van een korte HTML-code en zijn ‘off-the-shelf’ beschikbaar met verschillende ontwerpen, afgestemd op specifieke klantsectoren.

Snippet Ads is ontwikkeld en getest door het AI Marketing Lab en door Creatives Lab van RTB House, twee afzonderlijke units gericht op martech-oplossingen.

RTB Houses deep-learning-algoritmes zijn de drijvende kracht achter de personalisatie-engine die gebaseerd is op online gebruikersgedrag of snel verkregen inzichten door onderzoek naar paginacontext (URL) en content in het hoofddomein of in subdomeinen.

Het bureau claimt een twee tot drieënhalf keer zo hoge CTR (click-through rate) in vergelijking met statische banners.

De technologie is getest bij luchtvaartmaatschappijen, automotive- en elektronicabranches, bij modemerken en reserveringsplatforms van onlinereisbureaus.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond