Sanoma opent influencernetwerk

Sanoma lanceert onder het label The HUB een influencernetwerk voor adverteerders die social influencers gecombineerd willen inzetten met online- en printtitels van de uitgever.

The HUB bevat bij de lancering 54 personen die hun kanalen op niet-exclusieve basis willen laten exploiteren door Sanoma. De bloggers, Instagrammers en YouTubers krijgen de toezegging dat de uitgever hen ook wil helpen bij talentmanagement.

De belofte naar adverteerders klinkt anders. Zij hadden bij Sanoma al toegang tot grote online- en printtitels en een berg digitale profielgegevens. De bundel influencers is een aanvulling daarop.

“The HUB helpt met het opbouwen en hergebruiken van audiences, hetgeen voor een ijzersterke combinatie zorgt die het bereik van onze klanten optimaliseert.”

Het nieuwe label deed in de afgelopen maanden al werk voor onder meer Unilever, Heineken, l’Oréal en de Rijksoverheid.

Foto: Hendrik Wieduwilt (cc)

1 Reactie

  • Joost Hoogstrate | E-commercemanagers.com - E-commercemanagers.com
  • 23 mei, 2018

Hoe verhoudt dit initiatief zich dit tot BlogToday.nl van Sanoma?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug