Deel dit artikel
-

Booking.com, ABN en Centraal Beheer op Emerce Conversion

Hoe speel je de winnende zet in conversie? Emerce Conversion, op 2 december geheel virtueel, biedt je de nieuwste inzichten, treffende tactieken, voorbeeldige cases, grootste mislukkingen en duidelijke how-to’s voor maximaal resultaat in Conversion Rate Optimalization. Je hoort het van een groot aantal topsprekers, beslissers en pro’s in CRO, UX, content en e-commerce.

Arjen Hanssen behandelt een hele rits aan psychologische overtuigingstechnieken die werken op iedere website. Je leert bijvoorbeeld ook waarom je onbewust de behoefte hebt om deze tekst helemaal af te lezen.

Lukas Vermeer van Booking.com waarschuwt voor de valkuilen bij online experimenten.

Thomas van den Berg werkt al meer dan 10 jaar in de online wereld. Eerst als UX’er, daarna als CRO’er en nu als Growth Hacker. Die werelden weet hij met elkaar te verbinden bij Centraal Beheer, waar hij klantreizen verbetert en nieuwe diensten laat groeien.

Hoe CRO en UX ABN hebben veranderd, hoor je van Tibor Sisarica, Design Lead New Business & Eperiments bij de bank.

Een Engelstalige presentatie komt van Craig Sullivan genaamd Help! My Mobile Conversion Rate Sucks.

Voor alle sprekers zie dit overzicht. Aanmelden kan hier.

Foto Peter Boer

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond