Deel dit artikel
-

SelfService Company dringt door tot wereldtop

SelfService Company uit Rotterdam behoort volgens kenners nu officieel tot de wereldtop van de CRM-partijen. Het bedrijf staat in de finale van de CRM Idol-verkiezing.

Bij de start van de competitie maakten zestig bedrijven nog kans op de CRM Idol-prijs. Nu zijn er nog zeven over: vier uit Amerika, drie van daarbuiten. Een van die drie zit in de Schiecentrale in Rotterdam en heeft een ontwikkelteam in Maastricht: SelfService Company.

CRM Idol is een prijs waarmee de CRM software-industrie zijn krentjes uit de pap wil tonen. Bedrijven die deelnemen worden beoordeeld door een jury met marktkenners, analisten en investeerders.

SelfService Company is een bedrijf dat software levert waarmee bedrijven met veel klantcontacten Q&A-processen kunnen automatiseren (cases).

Directeur Dirkjan Dokman zei bij het bereiken van de halve finale tegen Emerce: “In die presentatie [voor de finale, red.] van anderhalf uur zet ik onze propositie uiteen aan een team analisten die zelf aan de tafel zitten bij de grote clubs als Salesforce en Oracle. Bovendien krijgen we een coach die ons begeleidt in het proces naar die pitch toe. Omdat dat een internationaal team is, leer je als bedrijf nog erg veel. Vooral om de propositie nóg scherper te maken. We zijn een internationaal bedrijf en willen een mondiaal bedrijf worden. Dat is de ambitie.”

Van de zes finalisten van vorig jaar is de helft inmiddels overgenomen. Dokman: “Dat is niet ons doel van deelname aan Idols.”

De finalewinnaar wordt op 5 december gekozen. Vorig jaar won GetSatisfaction.

Foto: Sean MacEntee (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond