SEOshop lanceert Payments met Mollie

E-commerceplatform SEOshop werkt samen met betaalprovider Mollie om zijn dienst Payments te lanceren tegen sterk concurrerende tarieven.

De Payments-module zit vanaf nu standaard verwerkt in de shop-abonnementen die SEOshop verkoopt. Tot vandaag moesten webwinkeliers die los extra aanschaffen als module die werd geleverd door een derde partij.

Financieel directeur Max Verduyn: “Met deze betaalmogelijkheid richten wij ons op groeiende retailers. De oplossing stelt de klant in staat om zijn administratieve kosten te verlagen en daarmee zijn concurrentiepositie te verbeteren. SEOshop heeft het onboarding proces van nieuwe betaalmethoden vereenvoudigd en verlaagt daarmee ook de drempel om internationaal te gaan verkopen, een trend die de komende jaren steeds belangrijker gaat worden.”

Tegen Emerce zei de CFO: “Hoe meer volume een shop doet, hoe meer volumekorting hij krijgt bij een psp. Kleine en middelgrote winkels hebben die volumes niet en betalen dus duurdere tarieven aan de bedrijven die hun betaalverkeer afhandelen. Onze klanten moeten kunnen concurreren met de grootste webwinkels. Daarom lanceren we Payments.”

SEOshop hield de naam van zijn financiële partner tot vandaag voor zich. Dat blijkt nu Mollie te zijn. Afhankelijk van het pakket betaalt een webwinkelier voor een iDeal-transactie nu tussen de 19 en 29 cent. Dat is aanzienlijk (tot de helft) lager dan een kleine shop zou betalen.

Foto: Jenny Downing (cc)

1 Reactie

Grote kans voor elke SEOshop klant, wij zijn direct overgestapt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug