Shake-in!
Oude wijn in nieuwe zakken; Wapmagic wil niet vastgepind zitten aan wap, en kiest voor een naam waaronder ook andere mobiele technologieën geschoven kunnen worden.
"Het is te gek voor woorden dat kandidaten niets terugzien van de 25.000 tot 40.000 gulden die per plaatsing wordt ontvangen." Dat zegt Marco Ouwehand, oprichter van Woodbeeper. Hij wil die kosten eerlijk verdelen, dus er moet ook een bedrag naar de sollicitant. Wellicht een aardige trigger om personeel te werven.
Aanbieders van reis-informatie krijgen er een gevaarlijke concurrent bij, zo spreekt Richard Osinga, CEO van World66.com. Deze reis-info moet gratis en interactief worden; iedereen mag een bijdrage leveren, en iedereen mag de reisgidsen opnemen in de eigen site.
Peppers & Rogers
De '1-to-1' goeroes zoeken ook de Nederlandse markt op, door hier in het land een vestiging te openen. Don & Martha hebben blijkbaar niet één-op-één uitgevonden waar het Internetcentrum van Nederland ligt, want zij gaan in Apeldoorn zitten.
Ouderen online heet de nieuwe groeimarkt te zijn, en deze site, mede bedacht door uitgeverij Bruna, wil daarop inspelen. Het moet 'de woonkamer' van internet worden: hier gaan senioren elke dag even gezellig met een kopje koffie bijkletsen over actuele onderwerpen.
Een bureau voor strategie en uitvoering van communicatieprojecten, van Henjo Guitjens, Jacques Leerssen en Erris van Ginke. Volgens hen is Moodfactory er voor "startende dotcommers, interne veranderingstrajecten, webtransformatie en communities".
Sport scoort, moeten de bedenkers van Sport2Day hebben gedacht. Zij sturen iedere dag gratis per e-mail de laatste sportontwikkelingen. Alles wordt gratis geleverd, dus inkosten zullen moeten komen uit advertentie-inkomsten.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond