Deel dit artikel
-

De sneakermarkt veroveren met Facebook

Een rauwe winkel vol sneakers die nu gewoon tussen de grote merken in de toplijstjes van Facebooklikes staat, dat heeft het Amsterdamse SneakerDistrict toch maar mooi bereikt. Volgende week vertellen Rutger van Schaik en Marc van Dodewaard over het succes van hun onderneming op The Social Conference in Amsterdam.

Facebook speelt een belangrijke rol bij dat succes. De Facebookpagina heeft inmiddels bijna een half miljoen vind-ik-leuks, ruim 200.000 meer dan een jaar geleden. Daarmee laten ze concurrenten als FootLocker ver achter zich.

Voor een deel hebben de ondernemers het succes te danken aan de sneaker zelf: de populairste schoen van dit moment.

De sneakerzaak aan de Rozengracht bestaat nu bijna vier jaar en heeft een klandizie van mensen uit de grachtengordel en Amsterdam Zuidoost.

The Social Conference wordt 12 februari gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tickets zijn hier te bestellen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Jens

Dus FB like-en-winacties = succes?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond