Snow & Rock en Hunkemöller naar Emerce eRetail
De eerste sprekers voor Emerce eRetail, op 19 maart in ’t Spant in Bussum, zijn bekend. Multichannel Director David Kohn van Snow & Rock legt dan uit hoe de grootste Britse retailer op het gebied van wintersportkleding- en materialen te werk gaat. En Fergus Roche van het Britse digital retail agentschap JOYLAB legt hoe je je eigen innovatielab opzet.
Emerce eRetail 2015 staat in het teken van de toekomst van online en cross-channel retailing. En dat doen we bijvoorbeeld niet zonder Philip Mountford, de Britse CEO van het Nederlandse lingeriebedrijf Hunkemöller. Onder zijn leiding van een designteam en hoofdontwerper aangesteld en veranderde Hunkemöller van een bedrijf dat collecties inkocht, naar een bedrijf dat ondermode ontwerpt.
Yvonne Woudstra en haar man John van den Herik zijn de bedenkers achter het babywear & lifestyle merk lief! Het echtpaar runde al ruim tien jaar een kinderkledinggroothandel toen zij in 2005 besloten om iets ‘kleins’ en ‘eigens’ op te zetten. In korte tijd heeft lief! lifestyle zich ontwikkeld tot een landelijk bekende lifestyle concept, met producten voor baby’s, kids en vrouwen.
Kasper Muileboom van Revitailise zal het vooral gaan hebben over omnichannel retail en customer experience.
Meer informatie hier, tickets zijn al te bestellen via deze pagina.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond