Deel dit artikel
-

Ster wil kleinere adverteerders aantrekken

Ster start vandaag een campagne om ook kleine adverteerders aan te trekken. Al vanaf 1.000 euro start je al een online bannercampagne.

Ster heeft sinds januari dit jaar een nieuw prijsbeleid met vooraf inzichtelijke prijzen. Daarmee is Ster naar eigen zeggen relatief goedkoper en aantrekkelijker voor nieuwe klanten met vaak lagere mediabudgetten.

Vandaag start de Ster met radiocommercials en banners op de eigen zenders en sites. In de commercials praten twee collega’s verbaasd over een reclame van de concurrent bij publieke omroep programma’s als het NOS Journaal en Flikken Maastricht.

Vanaf volgend jaar wordt de campagne uitgebreid met andere middelen en kanalen.

Ster claim met de reclamemogelijkheden op tv, radio en online bij de publieke omroep veruit het grootste bereik. Zo worden wekelijksd 12 miljoen Nederlanders bereikt via tv, 5,8 miljoen via radio en 4,1 miljoen online.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond