Deel dit artikel
-

Subb.me met b2b-abonnementsdienst voor winkeliers

De makers van Curated.nl starten vandaag een nieuw bedrijf waarmee (web)winkeliers en merken abonnementen op verrassingsboxen kunnen verkopen.

Subb.me is een nieuwe Nederlandse zakelijke dienst om webwinkelen verrassend te maken, aldus initiatiefnemer Rocco Stallvord. Vandaag lanceert hij een nieuwe zakelijke dienst waarmee andere verkopers kunnen profiteren van de kennis die hij opdeed met zijn bedrijf Curated.nl.

Het idee is eenvoudig. Winkeliers en merken nemen een nieuwe sectie op in hun site waar klanten zich kunnen abonneren op verrassingen. Voor een vast bedrag per maand, kwartaal of jaar krijgen ze een doosje thuisgestuurd met een selectie van de winkel. Subb.me levert de front- en backend en een betaalsysteem.

“Dat varieert van convenienceproducten als sokken en scheermessen tot verrassingsboxen met bijvoorbeeld cosmetica of thee.” Theewinkel Formocha is Mensocks zijn typische voorbeelden. “De ondernemer verzorgt zelf de packing en handling.”

Belangstellende ondernemingen betalen maandelijks een vast laag bedrag en een percentage over de gegenereerde verkopen.

Stallvord: “Het is een spannend initiatief, want we begeven ons op een markt waar nog veel te winnen is. We richten ons in eerste instantie op marktleiders in bepaalde segmenten. Er zit al een aantal grote namen in de pijplijn, maar die kan ik nog niet noemen.” Daaronder bevinden zich volgens hem een aantal merken met een grote fanbase.

Curated.nl blijft bestaan als apart, consumentgericht, bedrijf naast Subb.me. De bedrijven zijn opgericht en in handen van Rocco Stallvord en compagnon Arjan van de Steeg.

Foto: Daniel Carlbom (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond