Thijs Schouten (HEMA): ‘Ik wil meer uit bestaande systemen halen’
Bij Intergamma eigende Thijs Schouten zich alle kanten van e-commerce bij een retailketen toe. Die expertise mag hij nu te gelde maken bij HEMA, dat op alle fronten in groei investeert.
Hoe ben je bij HEMA terecht gekomen?
“In mijn tijd bij Intergamma werd ik wel vaker gebeld en gemaild, maar daar zat ik met veel plezier. Op een gegeven moment kreeg ik echter het idee om wat anders te gaan doen. Bij mijn vorige werk heb ik veel kunnen opzetten en ik was aan iets nieuws toe. HEMA benaderde me. Het is een Nederlands merk en dat triggert me. Ik sloeg vooral aan op waar ze vandaan komen en naartoe gaan. Ze willen zich ontwikkelen van retailer naar een nog sterker Nederlands merk.”
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd