Deel dit artikel
-

Thuiswinkel.org ontwikkelt branchebrede visie op online verkoop

Thuiswinkel.org wil een branchebrede visie ontwikkelen op online verkoop in de nabije toekomst via het onderzoeksprogramma Shopping 2020. Experts zullen zich een half jaar lang over de materie buigen.

Jorij Abraham is als Manager Onderzoek & Advies verantwoordelijk voor de opzet en begeleiding van het onderzoeksprogramma. Men wil niet alleen een visie creëren, maar ook een duidelijk actieplan opstellen voor branches en individuele bedrijven. ‘E-commerce verandert in hoog tempo, het gaat van single naar omnichannel, het buitenland lonkt en diensten worden digitaal, daar moeten we op inspelen.’

Thuiswinkel.org gaat het traject anders aanpakken aan dan gebruikelijk. Zo’n 180 experts uit het veld zullen zich gedurende meer dan een half jaar over de materie buigen. De kick-off van het onderzoeksprogramma vindt plaats op 13 juni, tijdens het werkcongres Shopping Tomorrow. In september volgt het tweede congres Shopping Today, voorheen het Thuiswinkel Update event, waar alle geïdentificeerde trends van de expertgroepen gepresenteerd worden aan de leden van Thuiswinkel.org en betrokken brancheorganisaties.

De leden en deelnemende brancheorganisaties kunnen vervolgens meestemmen en discussiëren over deze trends. De eindresultaten worden uitgebreid gepresenteerd op het congres Shopping Together op 16 januari 2014.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond