Deel dit artikel
-

Tienduizend aanmeldingen inruilactie nieuwe Porsche

Zeker tienduizend autobezitters in Nederland ruilen hun eigen auto in voor een nieuwe Porsche. Ze hebben geen idee wat voor auto dat is.

En dat is juist de kern van de sociale mediacampagne die Porsche tot en met 31 maart voert. De fabrikant houdt op dit moment een campagne die ‘rumour around the brand’ moet genereren.

Hoe eerder iemand zijn eigen auto ter inruil aanbiedt en hoger de waarde van die wagen hoe groter de kans dat die eigenaar wint. Wat voor auto hij terugkrijgt voor zijn eigen wagen is echter niet bekend.

De campagne van de hand van ACHTUNG! is nu halverwege, levert veel reacties op Twitter en Facebook op.

Eind vorige week waren 10.251 auto’s aangeboden, waarvan bijna de helft oorspronkelijk ook in Duitsland is gemaakt. De totaalwaarde van die wagens loopt in de tientallen miljoenen euro’s.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Foto: Brett Levin (cc)

Deel dit bericht

1 Reacties

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond