Time Magazine demonstreert nieuwe iPad-app

Time Magazine demonstreert zijn nieuwe applicatie voor de iPad en legt de lat hoog voor de concurrentie.
Uitgeven op de iPad, en andere tabletcomputers, vergt een andere denkwijze dan nu gebruikelijk onder uitgevers. Zoveel werd al duidelijk uit een usability-onderzoek van Jakob Nielsen. Uitgevers denken nog te veel vanuit ouderwetse kaders, concludeert hij.
Time Magazine brengt binnenkort een nieuwe applicatie uit voor de iPad. De tweede versie al weer. De eerste versie wordt namelijk slecht ontvangen door lezers. Gebruikers geven de app nu een 4 op een schaal van 10.
De nieuwe applicatie digitale uitgave is minder ‘blaadje’ en veel meer een digitaal geoptimaliseerde interactieve uitgave.
De exacte verschijningsdatum van het nieuwe digitale blad is niet bekend. Uit onderstaande demonstratie, gisteren voor het eerst vertoond, blijkt dat de uitgave zwaarder gaat leunen op beeld, interactieve reclame en interactie.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Jarno nde Vries
Waanzinnig.
Jack
Met dank aan Woodwing uit Nederland!
Dick
Vorige week op e-reading Event in Brussel live demo gezien van Woodwing van deze app. Ziet er veelbelovend uit en zal vooral door het multimediale karakter door de verwende lezer gewaardeerd worden!