Deel dit artikel
-

Tiqets haalt 23 miljoen dollar op

Tiqets heeft een nieuwe investeringsronde opgehaald van 23 miljoen dollar. Deze ronde, onder leiding van HPE Growth Capital en bestaande aandeelhouders, komt bovenop de 17 miljoen dollar Series B die het bedrijf in mei 2017 heeft opgehaald. Met dit geld wil Tiqets zijn technologie verder door ontwikkelen en internationale groei versnellen.

Tiqets werd gelanceerd in 2015 met de missie om twee problemen op te lossen. Allereerst om het gebrek aan mogelijkheden voor consumenten om gemakkelijk, vertrouwd en last minute toegangskaarten voor musea en attracties te boeken en daarnaast om musea en attracties wereldwijd te helpen om een wereldwijd publiek te bereiken en meer rendement te halen uit haar bezoekers.

Tiqets heeft sindsdien in vier jaar tijd 7 miljoen tickets verkocht. In de maand augustus werd de mijlpaal van 500.000 klanten bereikt. Tot op heden heeft Tiqets meer dan tweeduizend musea en attracties in 140 steden aangesloten.

Door de real-time verbindingen kan Tiqets last-minute mobiele toegang garanderen. Aangezien de helft van de Tiqets-reizigers boekt op de plek van bestemming, is er technologie nodig die toegangskaarten in real-time verzorgt zonder dat men hoeft te printen of nog lang in een rij hoeft te staan. Het opgehaalde kapitaal gaat Tiqets hiervoor gebruiken en om de mobiele experience te verbeteren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond