Deel dit artikel
-

‘TMG realiseert groter bereik’

De landelijke merken van TMG slagen er steeds beter in om meer consumenten te bereiken, ondanks een daling van de oplage van de papieren dagbladen. Dat zegt de uitgeverij naar aanleiding van de jongste bereikcijfers van het Nationaal Onderzoek Multimedia, dat ook de bereikcijfers van digitale platformen publiceert.

Het afgelopen jaar heeft De Telegraaf 7 miljoen personen bereikt. Ruim vier miljoen mensen lazen of bezochten De Telegraaf via PC, tablet of smartphone.

5,2 miljoen lazen De Telegraaf op papier. En 2,2 miljoen mensen lazen De Telegraaf zowel op papier als digitaal.

Metro bereikte met de krant en de site 6,1 miljoen personen. 5,9 miljoen lazen de krant, 975.000 personen bezochten Metro digitaal. De populariteit van Metro via digitale kanalen en via sociale media groeit fors: 3,2 miljoen mensen worden bereikt met Facebookberichten.

Deel dit bericht

1 Reacties

johan

Fantastisch nieuws zeg!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond