Deel dit artikel
-

Top 10 internetaanbieders

De 10 Internetaanbieders met het beste imago. Dit is de top 10 van een categorie van de Emerce 100 – 2008. Het TNS-NIPO/ Emerce imago-onderzoek naar e-businessbedrijven.

Naar de Emerce 100

Bedrijf  Score
1 . XS4ALL  5,51486
2 . Nortel Networks  5,4608
3 . Yourhosting.nl  5,297905
4 . Surfnet  5,238796
5 . Global Switch  5,23475
6 . InterNLnet  5,212971
7 . Level (3) Communications 5,209554
8 . IS Interned Services  5,196483
9 . WideXS  5,186638
10 . Dedigate  5,173543

NB. In de papieren versie van Emerce is op pagina 36 per abuis de verkeerde gegevens bij nummer 73 (Dedigate) komen te staan.
De juiste gegevens zijn:

Dedigate
Vestigingsplaats: Haarlem
Website: http://www.dedigate.com/
Categorie: internetaanbieders

Deel dit bericht

8 Reacties

NewMan

WideXS op nr 9 helemaal TOP!! Met jullie nieuwe Managed Hosting Data Centre in Amsterdam zijn jullie er helemaal klaar voor. Jullie dedication, excellente customers support en technische expertise worden ook dit jaar weer beloond. Ik zou zeggen full spead ahead!!

Iljan

Dan weet je weer waarom je bij yourhosting klant bent…

Jan

Heel logisch dat xs4all op 1 staat.Is altijd ok.

JamesTKirk

Wat mij zou benieuwen, welke internetprovider heeft de meeste "bang-for-the-buck"?! Ben nu bij InterNLnet, maar ik vind die vergeleken met een aantal anderen behoorlijk aan de prijs! Laat ik het zo zeggen, een degelijke maar v??l te dure provider. Voor het zelfde geld krijg ik 20x zo snel internet van Telfort. Of voor 2x zo snel betaal ik de helft bij Tele2 en een aktie voor een KWART van de prijs… Zeg maar: Een Japanse auto OK, maar dan niet voor een Bentley prijs!

ralph

Helemaal top voor XS4ALL, en helemaal terecht ook!

barbara

Ook in 2008 gaat WideXS het helemaal maken! Nummer 1?

danielle

Xs4all, waardeloos!!! Vanaf 19 juni een lijn, maar het doet nog steeds niks,klantenservice niet te bereiken, extreem lange wachttijden, 2x 3 kwartier!!!

Jeroen Guldemond

Verrassend dat inter.nl.net zo hoog eindigt. We hebben het laatste half jaar niets dan ellende en klant onvriendelijkheid meegemaakt. Mensen die beloven terug te bellen en dat niet doen. Al met al 3 maanden geen internet gehad. Vervolgens is ons 1,5 maand restitutie beloofd, waar we er ondertussen 0.48 maanden van terug hebben gehad. Een mailtje sturen naar de afdeling boekhouding geeft als reactie een mailtje met daarin de belofte binnen 5 dagen te reageren. Helaas is het nu alweer 21 dagen geleden en nog steeds niet gehoord.Bellen heeft geen zin, want daar krijg je als oplossing dat je een mailtje moet sturen. De helpdesk van KPN is nog beter.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond