Deel dit artikel
-

Twinkle100 breidt uit

In de komende editie van de Twinkle100, de jaarlijkse lijst van de grootste online retailers, worden geen 200 maar 250 online retailers gerangschikt. Zo ontstaat een nog beter beeld van waar de Nederlandse online productbestedingen terecht komen, schrijft hoofdredacteur Arjan van Oosterhout.

In de Twinkle100 wordt de top van de Nederlandse e-commerce gebundeld. Voor de totstandkoming werkt de redactie voor de derde keer samen met het Centre for Market Inisghts (CMI). Dat is het onderzoeksbureau van de opleiding Commerciële Economie en het lectoraat Online Ondernemen, onderdeel van de Hogeschool van Amsterdam (HvA)

Maatgevend voor de positie in de Twinkle100 is de online jaaromzet die bedrijven danken aan klanten in Nederland. Vorig jaar werd de lijst met retailers (productverkopers) aangevoerd door bol.com, die met reisaanbieders door KLM.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond