Deel dit artikel
-

Veel klachten over Online.nl

Klachtenkompas.nl heeft in een jaar tijd meer dan 2000 klachten over internetprovider Online.nl ontvangen. Daarmee is Online.nl het bedrijf waarover consumenten het meest klagen.

Al een jaar lang komen er gemiddeld 40 klachten per week binnen over Online.nl. Een deel van de klachten wordt veroorzaakt doordat Online.nl actief diensten verkoopt die ze niet zonder problemen kunnen leveren. De klachten gaan over slechtwerkende telefonie, internet of televisie.

De Consumentenbond waarschuwt in zijn Internetprovider-vergelijker voortaan voor de slechte service van Online.nl. De bond zegt dat niemand Online.nl aan te bevelen.

Deel dit bericht

10 Reacties

Marcel

Lijkt wel een burenruzie als je ook de gerelateerde berichten hieronder ziet 😉 (Online.nl en de Consumentenbond zijn tegenover elkaar gevestigd in Den Haag).

Erwin Boogert

🙂

Hans

Uit een jarenlange ervaring kan ik dit artikel alleen maar bevestigen.
Met name de klantenservice is ontzettend onproffesioneel.
Internet is op mijn adres doorgaans wel beschikbaar maar traag.
Bellen was met name in het begin een ramp.
2 dagen geleden overgestapt naar een nieuwe provider.

marjon erades

ruim 4 weken geleden heeft online mijn telefoonnummer opgezegd Ik wilde overstappen naar een andere provider maar niet gedaan dus ook geen opzeg bevestiging gegeven. Ik ben nu al ruim 3 weken bezig om het nummer weer aangesloten te krijgen. Of de telefoon wordt er gewoon op gegooid en ze houden je aan het lijntje door valse beloftes te maken. Ja mevrouw we zijn er mee bezig. 19 november zou de telefoon het weer doen. inmiddels werkt de telefoon nog steeds niet en blijven ze zich houden aan hun eigen regels en hebben inmiddels niks gedaan en ik moet gewoon wachten tot de telefoon het weer doet. Hun hebben in het begin een brief gestuurd dat de 27e de telefoon het weer doet doordat ik ben gaan bellen zouden ze het eerder regelen. inmiddels ruim 30 telefoontjes verder en veel verloren uren. Doet de telefoon het ook hopelijk op die datum. Niemand heeft daar verstand van zaken nogmaals ze houden je alleen maar aan het lijntje. Een klant die al 10 jaar klant is

Wijtze de Vries

Via Canaal Digitaal een contract genomen bij Online. Flinke korting op mijn schotel abonnement bij Canaal Digitaal. En er was ook een gratis abonnement bij op Fox Sport, maar wat he je daaraan als je van maart t/m oktober in Frankrijk woont. Maar wat blijkt bij terugkomst, het Fox Sport abonnement is stilzwijgend verlengd. Waarschijnlijk heb ik via een vinkje daarmee ingestemd, maar wie let op de voorwaarden van een gratis Fox Sport abonnement??? Maar ondanks tientallen malen via de mail uitleggen, het storneren van de in rekening gebrachte bedragen en het overmaken van volgens mij juiste bedragen heb ik nu een schuld van 51,14 euro. Klantencontacten mailen is zinloos, daar zitten poppen zonder bevoegdheden. Dus maar een aangetekende brief (9 euro)naar de directie van online. Maar die geven na 3 weken ook niet thuis. Ongelofelijk dat niemand bij online niet eens inhoudelijk wil ingaan op mijn bezwaren. Alleen refereren naar het “vinkje” is wat zijn kunnen. Alles volgens de regels van de wet. Jammer, heb maar de 51,14 euro betaald anders sluiten ze misschien af en zonder internet kan ik niet. Nu maar wachten op einde contract en dan zo snel mogelijk wegwezen.

ahmet

Geen een afspraak komen ze na, ze beloven het uitte zoeken gebeurt niet.
Ze bellen je je ook niet terug gewoonweg een k.. bedrijf. metten overstappen zou ik iedereen aanraden. heb ik nu ook gedaan…..

germaine

ik ben al heel lang klant bij online de eerste jaren nooit geen klachten gehad maar de laatste tijd is het niks meer , nu moet ik ineens 1 euro per maand extra betalen voor de huur van de modem terwijl dat voorheen altijd gratis was, nu zul je wel zeggen wat is nu een euro ,maar voor iemand die het niet al te breed heeft en van een uitkering moet rond komen is iedere euro gewoon teveel , waar het ook voor is, en als hun nu de enige waren waar ik voor moet betalen nee er zijn er meer die geld willen hebben, en hun raken er heus niet faiiliet door hoor , en als je ze belt en het verhaal voorlegd dan kan het hun niks schelen wat je zegt ze trekken er zich niks van aan , maar ik heb al gezegd als mijn abbonement is afgelopen dan zeg ik hem gelijk op zijn ze weer een klant kwijt want mijn zoon wil hem ook opzeggen

Ton

16 jaar lang een abonnement gehad bij online. In dec.2016 gingen zij over op het betrouwbare KPN netwerk. Sinds de omschakeling hadden wij geen telefoon en internet meer. Na diverse keren contact te hebben gehad konden zij na drie en een halve week nog niet aangeven wanneer ik weer internet en telefoon zou hebben. Wij zouden een vergoeding hier voor krijgen.(nooit iets terug gekregen)
Abonnement opgezegd maar moet wel nog een maand betalen voor iets wat niet geleverd wordt.

gorris

had een internet kontrakt van 2 jaar naar 1 jaar werd dit herzien door een prijsverhoging het is daar slikken of stikken alles opgezegd voor mij geen online meer hoop dat veel mensen mij zullen volgen

H. Jansen

Sinds enige dagen weer geen telefoon te gebruiken.
2 jr geleden speelde dit ook al, toen is het na 3 weken opgelost met een nieuw modem.
Nu heb ik weer dezelfde problemen en op mijn vraag om een nieuw modem te sturen wordt een onzinnige vraag terug gesteld.
Jammer online kans verkeken en weg met de rotzooi die jullie sturen.
Vandaag mijn abonnement opgezegd en op naar een betrouwbare provider

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond