Deel dit artikel
-

Online.nl belooft beterschap

Provider Online.nl heeft aan de Consumentenbond toegezegd dat ze klachten beter op gaan lossen. De Consumentenbond ontving sinds eind 2014 op Klachtenkompas.nl opmerkelijk veel klachten over deze provider.

Online heeft in een gesprek met de Consumentenbond aangegeven dat consumenten niet hoeven te betalen voor niet geleverde diensten.

Online deed volgens de consumentenorganisatie moeilijk over het terugbetalen van geld voor niet geleverde diensten en over het ontbinden van contracten als één van de diensten niet functioneerde. Zo konden mensen met een triple-play-pakket (voor telefoon, internet en televisie) niet onder hun contract uit als bijvoorbeeld televisie het niet deed.

Een andere veelgehoorde klacht gaat over langzaam internet. Online communiceert bij meer dan de helft van de contracten niet de reële internetsnelheid die consumenten kunnen verwachten op hun adres.

Online heeft verder het aantal medewerkers van zijn klantenservice uitgebreid en stuurt nieuwe klanten voortaan een uitleg over de factuur en informeert hen dat zij communiceren via e-mail. Daarnaast heeft de provider een contactformulier op zijn website geplaatst.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond