Deel dit artikel
-

Consumentenbond: Dienstverlening Online.nl faalt nog steeds

Internetaanbieder Online.nl heeft zijn zaakjes nog niet op orde. De Consumentenbond zegt dat nog steeds tientallen klachten per week krijgt van ontevreden klanten. De Consumentenbond heeft de provider via een groot spandoek voor de Haagse vestiging opgeroepen om te stoppen met ‘loze beloftes’.

Veruit de meeste klachten gaan over de klantenservice van Online. Die helpt klanten met problemen niet. Klanten klagen dat ze geen internetverbinding hebben en nieuwe klanten dat ze de gevraagde dienst niet geleverd krijgen. Ook zijn er vaak problemen na verhuizingen en soms komt de ingeplande monteur niet opdagen. De Consumentenbond vindt dat Online.nl moet stoppen met het maken van reclame totdat de problemen zijn opgelost.

Eind 2014 vroeg de Consumentenbond Online al om uitleg over de grote hoeveelheid aantal klachten op Klachtenkompas.nl. De Consumentenbond publiceerde ook een stappenplan en voorbeeldbrieven op zijn website om consumenten met problemen te helpen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Ian Sempers

Die consumentenbond blijft een lachertje. Klagen op Online.nl en claimen dat ze geen reclame meer mogen maken maar op Consumentenbond.nl kan je gewoon Online.nl bestellen…

Dat is nou het nadeel van een iframe 🙂

Die organisatie is een grote farce. Aan de ene kant de luis in de pels uithangen maar tegelijkertijd als saleskanaal fungeren voor alle providers, waaronder dus Online.nl.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond