Deel dit artikel
-

Vodafone streamt FashionWeek via Periscope

Vodafone zet komende week vijf fashionbloggers in die met de video-app Periscope live verslag zullen doen van de gebeurtenissen van de FashionWeek Amsterdam.

Het telecombedrijf is sponsor van het Fashion Lab-programma, een onderdeel van de FashionWeek waar onbekende designers zich kunnen profileren. De Periscope-bloggers zullen hun shows live via de video-app streamen naar iedereen die @VodafoneNL op Twitter volgt.

Iedere dag heeft een andere Periscope-vlogger dienst. De selectie van deze filmers is door Vodafone, Het PR Bureau en MEC gedaan. Annelies Valk van Vodafone: “De bloggers komen niet uit een specifiek netwerk. De bloggers waar we mee werken zijn Carolien Spoor en Liesbeth Rasker van Amayzine, Nina Verberne van Always With, Marlieke Koks van Cotton & Cream en Rowan Reiding van Red Reiding Hood.”

“De bloggers doen samen 5 dagen lang verslag van zowel de shows; front – en backstage, het publiek op het terrein als interviews met de Fashion LAB-designers. Ook zullen vragen die met #powertothefashionlovers zijn gesteld worden beantwoord worden tijden de livestream, welke tussen de 5 en 20 minuten kan duren. Volgers van de Periscope stream kunnen ook door middel van hartjes en comments de koers van de stream sturen.”

De Periscope-actie wordt overwegend aangejaagd op de socialmediakanalen van Vodafone. Ook de bloggers zullen hun eigen publiek vertellen over hun gefilmde modereportages.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond