Deel dit artikel
-

Weinig vertrouwen in connected tv

Maar weinig bedrijven maken op de lange termijn gegarandeerd kans op de markt voor connected tv, oftewel televisie met internet. Dat blijkt uit een enquête van MPP Global Solutions.

Tv-deskundigen kunnen op dit moment maar weinig bedrijven aanwijzen met een doordachte connected tv-strategie.

De enige naam die echt blijft hangen is Apple, hoewel de Apple TV nog gelanceerd moet worden. Ongeveer 22 procent geeft Google TV een kans en 17 procent houdt het op onlinedienst Netflix.

Volgens marketingdirecteur James Eddleston van MPP Global Solutions blijkt overduidelijk dat connected tv nog in de kinderschoenen staat. Dat blijkt ook uit het spaarzame gebruik. Slechts 35 procent gebruikt het toestel voor video on demand, een op de vier kijkers gebruikt de internetfunctie op de tv nooit.

De verkoop van televisies zal niettemin toenemen met 70 procent in 2016.

Deel dit bericht

5 Reacties

Daniel

Een mooi voorbeeld van een paradoxaal artikel , weinig vertrouwen in bron en aangedragen argumenten(bewijzen volgens mij het tegenovergestelde)

Feike

Heeft de auteur wappzapp al wel eens geprobeerd?

Bart B.

heb laatst leuke dingen gezien van http://www.tvappagency.com met zelfs bijhorende convergence apps op mobiel voor het aansturen van je tvapp met je mobiel. Echt vet!

Pieter

Daar gaat binnenkort verandering in komen, als van de zomer onze MeeChannel iPad app uit gaat komen 🙂
MeeChannel.com sorteert al voor op de toekomst met een handige interface waarbinnen al je favoriete online locaties als kanalen worden aangeboden. Zodoende kan de gebruiker een eigen netwerk vullen met enkel zijn / haar favoriete media kanalen. Via de MeeChannel app, die naar verwachting in de zomer uitkomt, kan je vervolgens deze kanalen afspelen op je tablet en / of internet tv.

Nico

meer informatie hierover is te vinden in deze blog:
http://www.quadia.nl/Nieuws/Nieuws_artikelen/De_oorlog_om_de_huiskamer

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond