Deel dit artikel
-

Zalando start offensief op beautymarkt

Zalando begint in zeven Europese landen een multimediale reclamecampagne om zijn online cosmeticawinkel in te prenten.

Nederland is een van de landen waar de modewinkel zijn reclameoffensief houdt op online en offline media. Op tv gaat deze commercial draaien:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

In 2017 zette het bedrijf de eerste schreden op de cosmeticamarkt in Duitsland en sindsdien groeide het assortiment met duizenden producten van grote merken en een bakstenen winkel in hartje Berlijn.

Vandaag is bekend geworden dat Zalando ook in München, cultureel gezien een tegenhanger van Berlijn, een fysieke winkel opent. Deze marketinactiviteit is bedoeld om Zalando als cosmeticawinkel te bevestigen in de perceptie van de consument.

Zalando maakte vanochtend bekend zijn winstverwachting naar boven bij te schroeven. Van een verwacht verlies van enkele miljoenen euro’s naar een winst van enkele miljoenen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond