Alle B2B Digital 2021 – I sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.

Dyon Metselaar
Directeur, Leadscope
Een succesvolle strategie voor leadgeneratie in het B2B-segment

Hielko van der Molen
Host, Emerce
Digitale transformatie: een praktische how-to voor e-commerce-managers in B2B

Luke Gallimore
Head of Product Management, EMEA, Monstarlab
Hoe ontwikkel je een product-strategie in een Agile werkomgeving?

Sander Berlinski
Team Lead Strategy, ISM eCompany
Digitale transformatie: een praktische how-to voor e-commerce-managers in B2B

Merel Roest
E-commerce Sales Consultant, ISM eCompany
Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?

Eric van Hall
Host, Emerce
De groothandel disrupten met behulp van een digitale marktplaats

Tom de Waard
Marketing en eCommerce Director, Flex IT
De volgende stappen in B2B marketing automation

Waldo Smeets
Head of Digital Strategy & Solutions, Adobe
De volgende stappen in B2B marketing automation

Remco van Meel
Lead Marketing Automation, Fingerspitz
De volgende stappen in B2B marketing automation

Floor Blekxtoon
Transformation Lead MSc, Royal Schiphol Group
Digitale Transformatie op Schiphol

Gerco van Leeuwen
Host, Emerce
Hoe word je als B2B-leverancier ook een succesvolle D2C-speler?

Dennis van Bodegom
Directeur Noordwest-Europa, Shippeo
Waarom real-time transportation visability (RTTV) zo belangrijk is

Michel Willems
Co-founder, H1 Webdevelopment
Hoe word je als B2B-leverancier ook een succesvolle D2C-speler?

Rob Keulemans
Chief Digital, Royal Ahrend
Forse online groei zet Koninklijke Ahrend op scherp

Ruud de Bruijckere
VP Product Development, Signifikant
After Market: Bestelgemak is de sleutel tot langdurige, winstgevende klantrelaties

Lars Nilsson
Vice President After Sales Business, Ålö AB
After Market: Bestelgemak is de sleutel tot langdurige, winstgevende klantrelaties

Roelof Swiers
Country Manager Benelux, Intershop Communications
After Market: Bestelgemak is de sleutel tot langdurige, winstgevende klantrelaties

Thomas Kolster
., Danfoss
Transformatie: van mechanische producten naar IoT & digitale diensten

Ronald ter Voert
Host, Emerce
Gebruik je B2B commerce-platform om je retailer-netwerk beter te bedienen

Paul Ferron
Principal Analyst, Forrester
Hoe anticipeer je op de veranderende verwachtingen van kopers?

Ray Bogman
Senior Business Solutions Architect, Adobe/Magento
Digitale revolutie: waar begin ik (aan)?

Bernard McCloskey
Solution Architect, Liferay
Hoe bouw je een e-commerce business case in B2B en hoe meet je het succes?

Joeri Moors
Business Unit Manager, ACA IT-Solutions
Hoe bouw je een e-commerce business case in B2B en hoe meet je het succes?

Kees de Koning
Practice Lead B2B E-business, Emakina
Gebruik je B2B commerce-platform om je retailer-netwerk beter te bedienen

Thomas Stegelmann
Director B2C, B2B & Marketplaces, Henkel
Gebruik je B2B commerce-platform om je retailer-netwerk beter te bedienen

Joost Brugmans
CEO & Medeoprichter, Orderchamp
De groothandel disrupten met behulp van een digitale marktplaats

Marcel van Leeuwen
Solution Lead for Commerce, Oracle
Dit zijn de belangrijkste trends in B2B Commerce

Florian Kriz
Senior manager spare parts, Vanderlande Industries
Hoe e-commerce de aanjager werd van digitale transformatie in B2B

Bart van der Tol
Algemeen directeur, EKI
Hoe e-commerce de aanjager werd van digitale transformatie in B2B

Marije Hulzebosch
Marketing en e-commerce manager, Eshuis
Hoe e-commerce de aanjager werd van digitale transformatie in B2B

Herbert Pesch
Founder/CCO, Evident
Hoe e-commerce de aanjager werd van digitale transformatie in B2B

Jeroen Hendriksen
Eigenaar, Ventilatieshop.com
Hoe ontwikkel je je van plaatselijke groothandel naar serieuze e-commerce-speler?

Gwen van Beek
Account Manager, PostNL
Hoe ontwikkel je je van plaatselijke groothandel naar serieuze e-commerce-speler?

Tristan van de Pavert
Marketing Director North-West Europe, Wavin
Marketing als katalysator voor de energietransitie