Alle Up to date over Digital Marketing sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.

Kevin Duijndam
VP Digital Marketing, KLM
Digitale marketing bij KLM: de evolutie en integratie van AI

John Meulemans
Host, Emerce
De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist

Nanet Beumer
Hoofd digital, marketing en campagnes, Rijksmuseum
De nieuwe merkcampagne van het Rijksmuseum: 800 jaar Nederlandse geschiedenis digitaal verteld

Oliver de Leeuw
Host, Emerce
De nieuwe merkcampagne van het Rijksmuseum: 800 jaar Nederlandse geschiedenis digitaal verteld

Tom Cornelisse
Performance Marketing Manager, Hunkemöller
Hunkemöller brengt digitale marketing en retail samen

Dylan van der Heij
Head of e-Commerce, Zonnebrillen.com
Seizoensproducten het hele jaar relevant met AI en influencermarketing

Florien Harmsma
Lead consultant, Netprofiler
Meer impact met branding: Hoe je het rendement van branding campagnes aantoont

Frank Beke
Data Strateeg, De Nieuwe Zaak
Merkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmatic

Niek Oerlemans
Digital Marketing & Media Lead, Vandemoortele
Merkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmatic

Tomas Hesseling
Host, Emerce
Merkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmatic

Peter van Wijnaerde
Director Brand Strategies, Teamleader
Een sterke contentstrategie is key voor je business

Roos van Veen
Senior Growth Marketing Manager, Teamleader
Een sterke contentstrategie is key voor je business

Reinoud Wolff
Chief Strategy Officer, Redkiwi
Na performancemarketing is het tijd voor performance-branding

Lukas Roeling
Digitaal strateeg, Redkiwi
Na performancemarketing is het tijd voor performance-branding

Arjan ter Huurne
Director Strategy & Partnerships, Maxlead
De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist

Mitch Voskuilen
Founder, Billy Grace
De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist