Alle E-commerce trends: wat je moet weten sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.
Jurre Mulder
Chief Digital & Technology Officer, Intergamma
Hoe Intergamma zich onderscheidt in de e-commercemarkt met omni-commerce
John Meulemans
Host, Emerce
De evolutie van Pinterest: de P staat voor Performance
Kitty Bakker
Lead Client Partner, Pinterest
De evolutie van Pinterest: de P staat voor Performance
Andrey Prokhorov
E-commerce Optimization Team Lead, ASICS
Welke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?
Ruben Teunissen
CRO Specialist: Conversational AI, Centraal Beheer
De lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AI
Julie Munneke-Tromp
Founder, Tiny Library
Duurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny Library
Tomas Hesseling
Host, Emerce
Ritme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodel
Lucas Bassa
Head of Marketplaces, Netprofiler
Succesvoller d2c verkopen via marketplaces: specifieke zoektermen en unieke productbundels
Krijn Schuurman
Host, Emerce
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Wim La Haye
Founder & Commercial director, Bluebird Day
Ritme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodel
Jerome Hesterman
Manager Customer Experience & Digital Transformation, BearingPoint
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Tessa Mogezomp
Senior Consultant - Customer & Growth, BearingPoint
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Dominique Roos
Lead Customer Success Manager, Freshworks
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Danny Munier
Lead Consultant - SEA, Netprofiler
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Martin van Ammers
Head of SEO, Netprofiler
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Sam Panzer
Director of Industry Strategy, Talon.One
De korting ‘death spiral’ vermijden: hoe ontsnap je als merk uit de negatieve spiraal?
Jurriën Kerstholt
Oprichter en Eigenaar, De Nieuwe Zaak
Centraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
John Mouthaan
Global Head of Digital Sales, Royal Swinkels Family Brewers
Centraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken