-

Deze conversie boosters zou iedere webshop moeten hebben

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Welke conversie-boosters zijn onmisbaar voor succes met je webshop? En hoe pas je die boosters zelf het beste toe?

Tijdens deze sessie deelt Merel Roest van ISM eCompany met je welke conversie-boosters en slimme usability-functionaliteiten iedere webshop zou moeten hebben. Ze deelt haar inzichten op basis van honderden usability onderzoeken en duizenden online experimenten. Na deze sessie weet je dat je heel veel omzet laat liggen en wat je hieraan kunt doen.

Merel is E-commerce Sales Consultant  en helpt B2B- en B2C-organisaties met hun e-commerce-succes. In haar rol houdt zij zich voornamelijk bezig met organisaties die een nieuwe webshop nodig hebben op Magento of Shopware en organisaties die een PIM-systeem willen implementeren. Deze sessie start met de theorie: Hoe kun je gedrag beïnvloeden? Daarna staat ze stil bij diverse conversieboosters tijdens de gehele klantreis, van de hompage, tot landingspagina’s en van  productdetailpagina’s tot het bestellen en de check-out.


Spreker:
Merel Roest (E-commerce Sales Consultant bij ISM eCompany)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Hielko van der Molen

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond