
Deze conversie boosters zou iedere webshop moeten hebben
Welke conversie-boosters zijn onmisbaar voor succes met je webshop? En hoe pas je die boosters zelf het beste toe?
Tijdens deze sessie deelt Merel Roest van ISM eCompany met je welke conversie-boosters en slimme usability-functionaliteiten iedere webshop zou moeten hebben. Ze deelt haar inzichten op basis van honderden usability onderzoeken en duizenden online experimenten. Na deze sessie weet je dat je heel veel omzet laat liggen en wat je hieraan kunt doen.
Merel is E-commerce Sales Consultant en helpt B2B- en B2C-organisaties met hun e-commerce-succes. In haar rol houdt zij zich voornamelijk bezig met organisaties die een nieuwe webshop nodig hebben op Magento of Shopware en organisaties die een PIM-systeem willen implementeren. Deze sessie start met de theorie: Hoe kun je gedrag beïnvloeden? Daarna staat ze stil bij diverse conversieboosters tijdens de gehele klantreis, van de hompage, tot landingspagina’s en van productdetailpagina’s tot het bestellen en de check-out.
Spreker: Merel Roest (E-commerce Sales Consultant bij ISM eCompany)
Collectie: Emerce E-commerce
Host: Hielko van der Molen

Merel Roest
Merel Roest is E-commerce Sales Consultant bij ISM eCompany. Met een passie voor e-commerce helpt zij B2B en B2C organisaties met hun e-commerce succes. In haar rol houdt zij zich voornamelijk bezig met organisaties die een nieuwe webshop nodig hebben op Magento of Shopware of die een PIM-systeem willen implementeren.
Nieuwe insights
Rethinking Media: Authentieke verbinding in een versnipperd medialandschapWat betekent de opkomst van AI-shopping assistants voor je marketplace strategie?Emerce Benchmark Influencer Marketing 2025[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenGerelateerde artikelen


Deze 5 bedrijfsuitdagingen pak je vandaag nog aan met AI

AI neemt optimalisatie over, CRO verschuift naar strategie
