Omnichannel-strategie als basis voor een naadloze shopervaring

Omnichannel is belangrijker dan ooit. Maar wat zijn precies de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie?

Een goed samenspel tussen online en fysiek is inmiddels onmisbaar voor het succes van (fysieke) retailers. Voor de consument levert omichannel een prettige, consistente en naadloze shopervaring op en maximale keuzevrijheid. In deze video vertelt Wim La Haye (Bluebird Day) je aan de hand van diverse inspirerende voorbeelden van (inter-)nationale merken en retailers wat de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie zijn.

Leer hoe je vanuit de essentie de juiste stappen voor jouw organisatie zet en zo de effectiviteit van je omnichannel-propositie optimaliseert. Wim is voorzitter van de expertgroep Shopping2030, dat met ShoppingTomorrow onderzoek doet naar de wijze waarop consumenten in 2030 winkelen en hoe Nederlandse retailers en merken zich hierop kunnen voorbereiden.


Spreker: 
Wim La Haye (founder & commercial director, Bluebird Day)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Hielko van der Molen

 

9.4k



Gerelateerde artikelen