-

Omnichannel-strategie als basis voor een naadloze shopervaring

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Bluebird Day. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Bluebird Day’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Omnichannel is belangrijker dan ooit. Maar wat zijn precies de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie?

Een goed samenspel tussen online en fysiek is inmiddels onmisbaar voor het succes van (fysieke) retailers. Voor de consument levert omichannel een prettige, consistente en naadloze shopervaring op en maximale keuzevrijheid. In deze video vertelt Wim La Haye (Bluebird Day) je aan de hand van diverse inspirerende voorbeelden van (inter-)nationale merken en retailers wat de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie zijn.

Leer hoe je vanuit de essentie de juiste stappen voor jouw organisatie zet en zo de effectiviteit van je omnichannel-propositie optimaliseert. Wim is voorzitter van de expertgroep Shopping2030, dat met ShoppingTomorrow onderzoek doet naar de wijze waarop consumenten in 2030 winkelen en hoe Nederlandse retailers en merken zich hierop kunnen voorbereiden.


Spreker: 
Wim La Haye (founder & commercial director, Bluebird Day)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Hielko van der Molen

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond