-

Growth hacking stap voor stap: experimenteren, testen en leren

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat Emerce je gegevens in de Emerce database zet en je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten stuurt, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wat doen groeibedrijven anders? Growth hacker Hassan Tahir neemt je stap voor stap mee langs de vier pijlers mind set, process, people en tactics.

Producten maken is niet genoeg. Marketingkanalen zijn verzadigd. Groei komt van een mix van psychologie, techniek, creatieve marketing en data-analyse. Groeibedrijven zien het belang van experimenteren, snel testen en feedback uit data. Uit de praktijk komen tips & tricks voor nieuwe manieren van marketinginteractie.

Sprekers

Hassan Tahir (Trainer, Growth Tribe)

Host 

Gerco van Leeuwen (E-business specialist, Würth Nederland B.V.)

Collection 

B2B digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond