-

Last mile trends in food-retail

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor StrongPoint. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met StrongPoints privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

The last mile is een begrip in allerlei sectoren, want het laatste stukje naar de klant is vaak het lastigste traject. Hoe kun je dit zo goed mogelijk organiseren in food-retail?

Bart Penris is Director Business Development e-commerce Benelux bij Strongpoint. Hij ziet verschillende manieren om de home delivery voor food-retailers wél kostendekkend te maken. Dit kan onder andere door de inzet van lockers, waar de klant zijn boodschappen zelf afhaalt. Denk hierbij aan lockers op het parkeeterrein van de supermarkt. Ook gaat Penris in op de nieuwste ontwikkelingen in de logistiek en distributie bij food-retailers en op de wensen van de klant in deze snel veranderende markt.

Speker: Bart Penris (StrongPoint)

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond