-

Marketplaces: links laten liggen, de strijd aangaan of juist omarmen?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De ontwikkeling van Marketplaces in Nederland is een stroomversnelling gekomen. Hoe bepaal je welke Marketplace geschikt is voor jouw organisatie?

In deze video gaat Krijn Schuurman met Jovanka Pavlovic en Liselotte van der Caaij van ISM eCompany in gesprek over de impact op de kanaalmix, waarom je niet meer ontkomt aan adverteren op Marketplaces en hoe je tot een heldere Marketplace-strategie komt.

 

Host: Krijn Schuurman (consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)

Sprekers: Jovanka Pavlovic (Team Lead Online Advertising ISM eCompany) & Liselotte van der Caaij (Digital Commerce Strateeg ISM eCompany)

Collectie: Emerce Marketplaces 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond