-

Personalisatie op schaal voor B2B

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Wunderman Thompson. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Wunderman Thompson’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

 

In een B2B-omgeving zijn er voor personalisatie verrassend veel kansen, omdat  organisaties al jarenlang veel data van hun klanten opslaan.

In deze video vertellen IT-partner SPARQUE en digital agency WundermanThompson hoe ze personalisatie op schaal toepassen voor bouwspecialist Isero in een B2B-omgeving. Ze vertellen je waarom je wel moet oppassen met te hard van stapel lopen, als je een betrouwbare imago wilt hebben en houden. Laat Artificial Intelligence niet meteen al het werk doen, want AI moet in het begin flink ‘leren’ van je professionals van vlees en bloed.

Met behulp van slimme technologie kan je webshops net zo slim laten reageren op klanten als de best getrainde verkopers. Met functies als gepersonaliseerde zoekresultaten en gepersonaliseerde recommendations worden klanten echt geholpen.

Sprekers: Chi Shing Chang (Co-founder van SPARQUE) en Marco Flapper (Lead Customer Experience & Data EMEA bij Wunderman Thompson Commerce)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert (RTV Media)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond