Personalisatie op schaal voor B2B

In een B2B-omgeving zijn er voor personalisatie verrassend veel kansen, omdat  organisaties al jarenlang veel data van hun klanten opslaan.

In deze video vertellen IT-partner SPARQUE en digital agency WundermanThompson hoe ze personalisatie op schaal toepassen voor bouwspecialist Isero in een B2B-omgeving. Ze vertellen je waarom je wel moet oppassen met te hard van stapel lopen, als je een betrouwbare imago wilt hebben en houden. Laat Artificial Intelligence niet meteen al het werk doen, want AI moet in het begin flink ‘leren’ van je professionals van vlees en bloed.

Met behulp van slimme technologie kan je webshops net zo slim laten reageren op klanten als de best getrainde verkopers. Met functies als gepersonaliseerde zoekresultaten en gepersonaliseerde recommendations worden klanten echt geholpen.

Sprekers: Chi Shing Chang (Co-founder van SPARQUE) en Marco Flapper (Lead Customer Experience & Data EMEA bij Wunderman Thompson Commerce)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert (RTV Media)



Gerelateerde artikelen