Geplaatst door Total Design

Total Design wint drie International Design Awards

Total Design heeft drie International Design Awards (IDA) gewonnen in twee categorieën. In de categorie ‘Print – Posters’ Goud voor de posterserie voor dancefestival Loveland en Zilver voor de posterserie voor het internationale muziekfestival DGTL.

In de categorie ‘Print – Corporate Identity’, waar de meeste inzendingen voor binnenkomen, heeft Total Design Brons binnengesleept voor de nieuwe corporate identity voor HAN University of Applied Sciences.

Edwin van Praet, Creative Director Total Design: ‘Drie projecten die van de schermen en van de abri’s afspatten! We zijn er als team ontzettend trots op. Dank ook aan de klanten die dit met ons wilden aangaan.’

Talent ontdekken
De IDA zijn opgericht in 2007 in Los Angeles en worden jaarlijks uitgereikt met als doel om talent te ontdekken binnen de ontwerpvakgebieden van grafisch ontwerp, architectuur, interieur, productontwerp en mode. Elk jaar worden duizenden ontwerpen ingezonden vanuit meer dan 90 landen.

Internationaal bekroond
Koen de Groot, CEO Total Design: ‘Wij zijn traditioneel sterk in culturele projecten en in onderwijs. Het is mooi om te zien dat we daar ook internationaal voor worden bekroond. Helemaal als je bedenkt dat dit een podium is dat door de hele wereld begeerd wordt, gezien de enorme hoeveelheid inzendingen die werkelijk overal vandaan komen.’

Vorig jaar is Total Design ook in de prijzen gevallen bij de IDA Awards. Goud voor het magazine InSide van GustoMSC en Zilver voor de catalogus van Stedelijk Gebied Eindhoven.