Industry Wire

Geplaatst door Open32

Open32 lanceert persoonlijke bezorgservices

Nu de winkels van fashion retailer Open32 tijdelijk gesloten zijn vanwege de huidige lockdown maatregelen, introduceert de winkelketen meerdere creatieve omnichannel oplossingen waarmee ze haar klant een glimlach wil bezorgen. Vanaf heden bezorgen medewerkers van Open32 de klantbestellingen aan huis. Dit maakt de winkelketen maandag bekend.

OPEN-AT-HOME – persoonlijke bezorgservice
Één van deze creatieve manieren is de persoonlijke bezorgservice, die de winkelketen vanaf heden aanbiedt.
Om er voor te zorgen dat de klant zijn of haar bestelling nog voor de feestdagen thuis ontvangt, heeft Open32 deze extra service in het leven geroepen. Open32 heeft deze zekerheid voor de klant ingebouwd vanwege het feit dat de bezorgdienst van PostNL momenteel neigt te overlopen en aangeeft de stroom van pakketten niet aan te kunnen. Medewerkers bezorgen online bestellingen in een straal van 32km van Arnhem, waar het hoofdkantoor en het logistiek centrum is gevestigd. De kosten van de OPEN-AT-HOME persoonlijke bezorgservice bedragen 3.95 euro.
‘De shopervaring stopt niet op het moment dat jij als klant bij ons iets hebt besteld, maar pas op het moment dat wij bij je op de stoep staan en jou, naast jouw bestelling, ook een grote glimlach hebben bezorgd’’, aldus Menno Dings, Marketing Manager Open32.
Daarnaast brengen medewerkers, speciaal voor de klant, ook een leuke verrassing mee.

OPEN-TO-GO – afhaal- & retourservice
Naast de OPEN-AT-HOME (Persoonlijke bezorgservice) biedt Open32 ook de OPEN-TO-GO Afhaal- & retourservice aan, bij het logistiek centrum aan de Delta 134 te Arnhem. De speciale drive-thru service is dagelijks geopend van 12:00 – 17:00 uur. De uitgifte & inname van de drive-thru verloopt geheel contactloos en is ingericht volgens de huidige Covid-19 richtlijnen. Ook bij de OPEN-TO-GO Afhaal- & retourservice ontvangt de klant tijdelijk een leuke verrasing.

OPEN-FOR-YOU – beeldbellen mét persoonlijk stijladvies
Coming soon: Binnenkort wordt er nog een derde service toegevoegd. De winkelketen gaat persoonlijk stijladvies aanbieden door middel van Whatsapp beeldbellen met één van de medewerkers in de winkel. De klant plant een afspraak online, waar en wanneer het hem of haar uitkomt. De items worden vervolgens kosteloos en geheel contactloos aan huis bezorgd, met een grote glimlach. 
‘’Met AfterPay kan je thuis passen én achteraf betalen. Zo hoef je de deur niet uit!’’, aldus Menno Dings, Marketing Manager Open32.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht